tisdag 21 april 2009

DM2517: XML för publicering, kursenkät + redovisningsmöjlighet

Hej!
Jag har ännu inte skrivit min kursanalys av årets omgång av XML för publicering. Viktigaste underlaget för den är kursenkäten som ligger i PingPong. Några av er har varit ovanligt alerta och hittat kursenkäten på egen hand, men för övriga vore jag mycket glad om ni ville fylla i den.

Jag har lagt den så om ni loggar in i kursens aktivitet i PingPong så ligger kursenkäten på första sidan. Den är naturligtvis helt anonym.

Tack på förhand!

För er som inte gjort klart kursen tänkte jag ha en redovisningsmöjlighet i slutet av maj. Ifall flera behöver någon form av extra handledning så kan vi sy ihop något extra handledningstillfälle också. Kontakta i så fall mig.

Mvh Björn


---
Meddelandet är skickat från aktiviteten DM2517: XML för publicering 2008.